top of page

English Access Microscholarship Program

Заняття розраховані на 360 годин занять (біля 2 років) і триватимуть до вересня 2019 р. Учасники програми безкоштовно забезпечуються підручниками. В рамках програми буде проведена інтенсивна навчальна сесія на базі дитячого табору під час літніх канікул. Хоча від кандидатів на участь у програмі не вимагається високого початкового рівня знань з англійської мови, вони все ж повинні засвідчити свою загальну належну успішність в школі і мотивацію до навчання.

Під час відкриття дітям, які успішно пройшли відбір до програми, вручені листи від Посольства США в Україні, що засвідчують їх участь.

Відкриття Програми малих стипендій з вивчення англійської мови Посольства США в Україні
 

07 грудня 2017 р., о 16:00 у приміщенні Слов'янського Центру, що знаходиться за адресою м. Дніпро, вул. Воскресенська, 23, 6-й поверх, відбулась церемонія відкриття «Програми малих стипендій з вивчення англійської мови Посольства США в Україні» (англійською «English Access Microscholarship Program» – скорочено Access). Програма Access проводиться за підтримки Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні і фінансується Державним департаментом Сполучених Штатів Америки. У церемонії відкриття взяв участь Джеффрі Енісман, прес-аташе Посольства США в Україні.

Програма Access надає можливість учням з малозабезпечених і соціально вразливих родин, в тому числі переселенцям і молоді з особливими потребами, безкоштовно поглибити свої знання англійської мови, більше дізнатись про Сполучені Штати Америки, їх культуру і цінності, розвинути лідерські навички і взяти активну участь у розвитку України.

Міжнародна неприбуткова організація Project Harmony, Inc. (робоча назва PH International) у партнерстві з організаціями, що активно працюють з дітьми і молоддю, реалізує заходи в рамках програми Access у 17-ти регіонах України. У Дніпрі група з 20 учнів у грудні 2017 року розпочинає перші заняття в рамках Програми Access. Організаційну підтримку Програмі Access надає також громадська організація «Нове бачення».

Тренінги для освітян в рамках проекту "Навчання демократії через дебати"

Громадська організація «Нове бачення», реалізуючи освітній проект «Виклики демократії: уроки історії та громадянська активність», провела у м. Дніпрі, Одесі, Києві, с. Розсошенці, Полтавської області, та м. Корюківка, Чернігівської області, організувала та провела в вересні-листопаді 2017р. навчальні тренінги для освітян «Формування громадянської компетентності молоді засобами дебатної освіти».

 

В ході тренінгів учасники познайомилися з метою та завданнями проекту «Виклики демократії: уроки історії та громадянська активність» та визначити алгоритм подальшої комунікації. Проект передбачає залучити молодь та освітню громадськість до конструктивного діалогу про уроки історії та сучасності з метою подолання викликів демократії в умовах гібридної війни. Проект спрямовано на навчання молоді роботі з інформацію, вмінню відрізняти факти від думок, долати стереотипи, знаходити проблеми та пропонувати їхні розв'язання.

Експерт проекту – Тетяна Ремех,  канд. пед. наук Інститут педагогіки НАПН України, завідувачка відділу суспільствознавчої освіти, представила презентацію «Формування громадянської  компетентності учнівської молоді – нагальне завдання нової української школи». В ній вона спираючись на стандарт Нової української школи та Закон України «Про освіту» (2017 р.), закцентувала увагу на тому, що метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві і цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності. Тому саме освітній проект «Виклики демократії: уроки історії та громадянська активність», який започаткувала ГО «Нове бачення», відповідає потребам часу і надає освітянам можливість для створення мережі дебатних клубів, об’єднаних спільною ідеєю.

 

Під час тренінгів експерти торкалися запитань: «Чи варто обговорювати суперечливі теми з історії у дитячий аудиторії? Чому? Як знайти (і чи варто) зону порозуміння при обговоренні тих чи інших суперечливих запитань? Які уроки нам надає історія, і які висновки ми маємо винести? Які навички треба розвивати у вчителів та у молоді, щоб бути активними громадянами? Як це робити?»

 

В рамках семінарів відбулися майстерні для вчителів з дебатних технологій та технологій критичного мислення, аргументації та суддівства, а також знайомство з різними форматами дебатів. Вчителі, які взяли участь у проекті, створять у своїх школах дебатні гуртки, самостійно організують дебати у своєму регіоні та візьмуть участь в інших заходах проекту.  Також були обговорені підходи та критерії при створені дебатних клубів, засоби розширення інформації про дебати серед громадськості. Учасники тренінгу висловили побажання під час наступного тренінгу більше приділяти уваги практичним блокам та провести дебати між викладачами. Активна  зацікавленість учасників та учасниць тренінгів буде сприяти розширенню дебатного руху серед молоді та втілення дебатних технологій у педагогічній діяльності. Всі учасники та учасниці тренінгу отримали сертифікати. Організатори сподіваються на активну подальшу комунікацію у проекті.

Фестиваль дебатних клубів у м. Одеса

Громадська організація «Нове бачення» у партнерстві з Українським дитячим центром «Молода гвардія», провела з 20 по 23 вересня 2017 у м. Одеса Фестиваль дебатних клубів, в якому взяли участь навчальні заклади з усієї України. Проект «Виклики демократії: уроки історії та громадянська активність» здійснюється ГО «Нове бачення» у партнерстві з УДЦ «Молода гвардія».

Фестиваль, який проходив в рамках проекту, розпочався з урочистого відкриття, де команди-учасниці презентували свої дебатні клуби, а тренери та експерти привітали учасників з відкриттям інтелектуального заходу. Знайомство з командами було продовжено під час екскурсії містом Одеса, майстер-класів з дебатних технологій, формату дебатів, блоку аргументації та запитань, панельної дискусії про виклики демократії та підготовки до дебатного турніру.

 

Тема дискусії:

«Невивчена історія 20-го століття заважає розвитку демократії».

Теми дебатів та раунду імпровізації:

«Суспільствознавчі науки більш важливі ніж технічні»

«Історію треба вивчати тільки в старших класах»

«Щоб виховати справжнього громадянина-патріота треба відмовитися від використання комуністичних символів».

В ході дебатного турніру відбулося три дебатних раунди, раунд імпровізації та фінал.

 

Результативність заходу:

Переможцями турніру стала команда з м. Бердянськ (тренерка – Масютіна Марина), яка у фіналі виборола кубок турніру у ССЗШ № 9 з м. Дніпра (тренерка – Людмила Давлєтова). Багато емоцій, яскравих вражень, встановлених контактів, але й відкритих запитань, на які варто шукати відповіді.

Організатори порушили теми, які часто в учнівській аудиторії залишаються не озвученими. В ході майстерень та дебатного турніру неодноразово лунали запитання: «Чи варто обговорювати суперечливі теми з історії у дитячий аудиторії? Чому? Як знайти (і чи варто) зону порозуміння при обговоренні тих чи інших суперечливих запитань? Чи згодні Ви з тим, що історія нам надає уроки? Які ці уроки, і які висновки ми маємо винести? Які навички треба розвивати у себе, щоб бути активними громадянами? Як це робити?»

Школярі, вивчаючи складні теми в курсі історії України, в силу різних причин - великого обсягу матеріал, перевантаженості програм, націленості у старших класах на успішне складання ЗНО тощо, не завжди мають можливість обговорити всі незрозумілі аспекти та усвідомити, як знання історії може сприяти розумінню сучасних проблем. Проект «Виклики демократії: уроки історії та громадянська активність» порушив низку питань, на які варто шукати відповіді як викладачам, так і старшокласникам. Громадська організація «Нове бачення» запросила освітню спільному до дискусії про уроки історії, планує її продовження як у відкритому форматі, так і у формі дебатів, дискусій та участі в інших заходах. Результати таких обговорень будуть підсумовані та оприлюднені.

Запрошуємо до проекту вмотивованих освітян

Громадська організація «Нове бачення» розпочинає новий проект "Виклики демократії: уроки історії та громадянська активність" на 2017-2018 навчальний рік та запрошує до співпраці вмотивованих освітян.

Проект передбачає залучити молодь та освітню громадськість до конструктивного діалогу про уроки історії та сучасності з метою подолання викликів демократії в умовах гібридної війни. Проект спрямовано на навчання молоді роботі з інформацію, вмінню відрізняти факти від думок, долати стереотипи, знаходити проблеми та пропонувати їхні розв'язання. Для публічного захисту власних ідей школярі та студенти 8-ми областей Україні оволодіють технологіями ефективної комунікації, участі у дискусіях та дебатах. До участі у проекті запрошуються навчальні заклади Дніпропетровської, Запорізької, Одеської, Полтавської, Київської, Луганської, Чернігівської та Черкаської областей.

 

Сьогодні нова українська школа потребує таких змін, які будуть сприяти формуванню у випускників компетентностей та навичок 21 століття; допоможуть молоді бути гнучкими, опановувати нові знання та новий досвід, навчати жити комфортно в умовах невизначеності та постійних змін.

 

Тому вкрай важливо вже сьогодні навчати молодь критичному мисленню та навичкам дебатування. Дебатна освіта буде сприяти розвитку у молоді навичок вільно висловлювати власну позицію, підвищить їхню самооцінку та буде спонукати до громадської активності. Крім того, в ході проекту організатори планують забезпечити підтримку молоді та сформувати довіру через діалог між поколіннями. Надати вчителям, молодіжним працівникам та батькам можливості розвивати критичне мислення та виявляти повагу до думок молоді вкрай важливо. Саме тому, з цією метою буде організовано навчання, яке буде сприяти інформаційній обізнаності, подоланню стереотипів, гнучкості та критичному мисленню.

 

Основні заходи проекту:

  • Тренінги для освітян з 8-ми областей України, що дозволить вчителям проводити дискусії про виклики демократії на рівні своїх навчальних закладів. Вчителі, які візьмуть участь у проекті, створять у своїх школах дебатні гуртки, самостійно організують дебати у своєму регіоні та візьмуть участь в інших заходах проекту;

  • Міжнародний дебатний турнір Dnipro Open, який відбудеться у лютому 2018 року у Дніпрі;

  • Літня школа з громадянської освіти 2018;

  • Фестиваль дебатних клубів у м. Одеса.

 

В результаті проекту вчителі та експерти 8 областей України обміняються досвідом навчання у сфері медіаграмотності та особливостями роботи з молоддю (в тому числі молоддю з обмеженими можливостями) та визначать кроки як формувати у старшокласників та студентів громадянську позицію, як залучати їх до активних, конструктивних та відповідальних дій.

 

Реєстрація триває до 25 вересня. Реєстраційна форма знаходиться за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfL7NVuR7MkzRQN4p2JntylSJsEWGbefVCWzhpbTr1e-sCVeQ/viewform

 

Проект здійснюється за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні. Погляди учасників заходів не обов'язково збігаються з офіційною позицією уряду США.

 

Презентація проекту відбудеться в ІА «Мост-Днепр» 11 вересня о 15.00 за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька (колишня Комсомольська), 40-б.

Управлінські функції неможливі без критичного мислення

27-28 липня 2017 року у Полтаві відбувся черговий тренінг для лідерів об'єднаних територіальних громад з розвитку навичок критичного мислення. Громадська організація "Нове бачення", працюючи у проекті U-LEAD with Europe: Ukraine - Local Empowerment, Accountability and Development Programme, завершила серію тренінгів з переговорних практик та критичного мислення для лідерів ОТГ, які проходили з квітня по липень 2017 року у Черкаській, Чернігівській, Сумській, Полтавській та Харківській областях.

Результатом тренінгу для лідерів ОТГ у Полтавській області стали публічні дебати в перший день заходу та презентації власних розроблених проектів у другий день. Для ефективної роботи на тренінгу важливо було, що учасники обмінювалися досвідом громадської та професійної діяльності. Учасники зазначали, що вміння керувати процесом мислення дозволить їм як лідерам ОТГ ухвалювати ефективні та виважені рішення.

Представлені групи у м. Черкаси, Чернігів, Харків, Полтава та у м. Суми відзначалися високим рівнем мотивації та різним практичним досвідом діяльності в громаді. Приємно вразила позитивна енергетика та зацікавленість у навчанні. Головна мотивація учасників – вболівання за інтереси громади, підняття свого власного рівня компетентності з технологій критичного мислення. 

Цікаво, що хоча на початку тренінгів учасники усвідомлювали важливість володіння технологіями критичного мислення, виявилося, що їх розуміння змісту поняття критичного мислення та його складових було досить обмеженим. По завершенню тренінгів більшість учасників вказали, що саме навички критичного мислення є ключовими для ефективної комунікації в громаді. Окрім того, поняття емоційного інтелекту виявилося абсолютно новим для всіх учасників тренінгів  у кожному з регіонів, що сприяло творчій атмосфері та високій вмотивованості. Результатом стало інтерактивне спілкування у формі роботи в малих групах, індивідуальних та групових презентацій, обговоренні в колі.

У підсумкових анкетах учасники вказали на результативність і ефективність тренінгу для їхнього особистого зростання як лідерів ОТГ. За висловлюваннями учасників в анкетах ці результати такі:

  • розуміння важливості критичного мислення для вирішення важливих проблем;

  • усвідомлення важливості розвитку емоційного інтелекту;

  • розуміння, що комунікації – основа будь-якої роботи у громаді, розвиток навички взаємодії;

  • розуміння вимог, яким має відповідати лідер громади;

  • розуміння процесу реформування у місцевих громадах та роль людей у них;

  • розуміння необхідності переключення алгоритму свого мислення, важливості навертання з емоцій на логіку в роботі в громаді;

  • отримання відчуття психологічного розвантаження, гарного настрою;

  • отримання теоретичної бази критичного мислення, нових навичок та технологій критичного мислення;

  • отримання можливості вільно висловлюватись та дискутувати, удосконалення комунікаційних навичок;

  • опанування методами побудови відкритих запитань;

  • отримання нових ідей та корисних проектів для громад;

  • отримання досвіду від спілкування з колегами та друзями, започаткування нових дружніх стосунків, тісного діалогу з колегами;

  • усвідомлення того, що управлінські функції неможливі без критичного мислення.

  • планування втілення нових знань і навичок у дію.

Додаткову інформацію про тренінги з критичного мислення можна знайти тут: захід у Чернігові, у Сумах. «Обличчя влади змінюється! Сьогодні в об’єднаних територіальних громадах серед керівників, спеціалістів та громадських лідерів – люди, які прагнуть розвитку, як особистого, так і власних громад, ті, для кого влада – не самоціль, а інструмент для якісних змін життя мешканців громад. Випускники наших навчальних заходів отримують нові знання як за формою так і за змістом. І я впевнена, що в тому числі і завдяки новим вмінням та навичкам, яких вони набувають, саме ці люди будуть творцями тих змін, яких ми прагнемо в ході децентралізації!» – вважає директор Чернігівського підрозділу Центру розвитку місцевого самоврядування Ірина Кудрик.

 

Громадська організація "Нове бачення" дякує Німецькому товариству міжнародного співробітництва GIZ та програмі U-LEAD with Europe за плідну та ефективну співпрацю.

Переговорні практики для лідерів об'єднаних громад

Громадська організація «Нове бачення», працюючи у проекті U-LEAD with Europe, провела низку тренінгів з переговорів для лідерів об’єднаних територіальних громад (ОТГ) у Черкаській, Чернігівській, Сумській, Полтавській та Харківській областях.  Метою тренінгу з переговорів було:

  • ознайомити учасників зі стратегіями й тактиками ведення переговорів;

  • удосконалити навички підготовки й ведення переговорів;

  • розвинути навички переконання;

  • розвинути вміння ставити відкриті запитання і застосовувати їх в переговорах для отримання результату;

  • сформувати позитивне ставлення до складних переговорів, розвинути вміння  застосовувати навички ефективної комунікації для їх успішного завершення.

 

Якісний склад групи, висока мотивація до роботи та гарна організація тренінгів дозволили якнайкраще досягти запланованих результатів, а подекуди й перевершити їх (наприклад, окремо попрацювавши з учасниками над способами протидії маніпулюванню).

Так, наприклад, склад цільової групи на тренінгу у Харківської області, який відбувся 21-22 червня: директор Харківського ВП ЦРМЦ (Баранова Діана Семенівна), експерт з питань централізації; помічник керівника Харківського ВП ЦРМС; 7 голів селищних рад; 3 заступники голів сільрад; 1 виконуючий обов'язки голови селищної ради; 2 юристи сільради; 1 радник голови; 1 секретар сільради; 1 спеціаліст відділу освіти; депутат селищної ради, директор радіокомпанії; громадський активіст, член правління ГО " Спілка молоді та студентів харківського району; головний бухгалтер сільради, свідчить про високу мотивацію учасників оволодіти переговорними практиками.

Навички, необхідні лідеру ОТГ для ведення переговорів, відпрацьовувалися в ході колективних, парних і індивідуальних тренінгових вправ. Учасники групи показали високий рівень володіння комунікацією й аргументацією. Утім, вони мали низку складнощів при формулюванні відкритих і уточнюючих запитань, тому блок з постановки запитань відпрацьовувався на тренінгу з особливою ретельністю та піддавався глибокому загальному обговоренню. 

Для ефективної роботи на тренінгах важливою була фіксація учасниками того, що вони робили, як вони дійшли до тих чи тих висновків, що саме знадобиться їм у подальшій роботі. Кожна вправа й блок тренінгу закінчувалися серією рефлексивних запитань, метою яких було налаштувати групу на постійну роботу з осмислення того, що відбувається, на аналіз ситуацій, дій членів групи і своїх власних дій: Чому? Як можна зробити більш ефективно? Що заважає продуктивній роботі? тощо. Рефлексія власної і групової діяльності навчає також визначати напрямки самоосвіти в майбутньому. Результатом загальногрупового обговорення стало напрацювання практичних порад з ефективного ведення переговорів. 

 

Підсумковий блок тренінгів для лідерів ОТГ у Харківської області був присвячений відпрацюванню на практиці навичок ведення переговорів. Усі учасники взяли участь в імітації переговорів між територіальною громадою й інвесторами. У ході ділових переговорів (імітаційної гри) більшість учасників тренінгу  продемонстрували на практиці отримані знання про підготовку до переговорів, вміння обирати стратегію й тактику переговорів, будувати аргументацію, брати участь в переговорному процесі в тій чи тій ролі, проводити детальний аналіз переговорів через обговорення й визначення сильних і слабких сторін імітаційного переговорного процесу та вміння планувати свої подальші кроки.

 

У підсумкових анкетах учасники тренінгу у Харківської області вказали на результативність тренінгу. За їхніми висловлюваннями в анкетах ці результати такі:

  • отримання знань теорії ведення переговорів (4 учасника);

  • опрацювання практичних навичок (18 учасників);

  • удосконалення технік та прийомів ведення переговорів (7 учасників);

  • освоєння техніки навчання "крок за кроком";

  • здобуття навичок роботи в групі;

  • опанування навичками висловлювань без образ та переходу на персоналії;

  • отримання методичних матеріалів тренінгу;

  • отримання відповідей на запитання, що були до тренінгу;

  • набуття досвіду експерта на імітаційних переговорах;

  • набуття азів комунікації та вміння говорити "ні", навичок активного слухання та вміння побудови аргументації;

  • отримання навичок підготовки переговорів, вистроюванню комунікації на переговорах, навичок "читати" опонента на переговорах;

  • усвідомлення важливості створення творчої, довірливої атмосфери в команді.

 

Організація та проведення таких тренінгів засвідчила, що для лідерів об’єднаних територіальних громад є вкрай важливою організація подібних заходів та підтримка громад як фінансово, так й організаційно. Програма U-LEAD with Europe: Ukraine - Local Empowerment, Accountability and Development Programme дозволяє втілювати у життя реформу децентралізації та надавати необхідну підтримку громадам на місцях. Громадська організація "Нове бачення" дякує Німецькому товариству міжнародного співробітництва GIZ та програмі U-LEAD with Europe за плідну та ефективну співпрацю.

          Фінал Dnipro  Open 2017 

відбувся у Дніпропетровській обласній державній адміністрації

Дев'ять років тому Громадська організація "Нове бачення" започаткувала шкільні дебати у Дніпрі і не думала про те, що вони зможуть мати такий резонанс...

 

Наша організація NGO New Vision проводила дебатні турніри, в тому числі Dnipro Open Debate Tournament, незважаючи на те, чи є у нас фінансування чи ні. За ці роки ми зібрали команду фахівців, які впроваджують дебати системно в Україні, стали членами міжнародної дебатної організації IDEA NL (єдиними в Україні). Саме зв'язки з міжнародними експертами дозволили нам по-іншому подивитися на освітні можливості дебатів. Ми вдячні нашим партнерам, які нас підтримують стільки років - Українському інституту вивчення Голокосту «Ткума», БО «Вчителям за демократію та партнерство», м.Київ, УДЦ «Молода Гвардія, м. Одеса, ЗНУ, м. Запоріжжя, ДОІППО та Дніпропетровській облдержадміністрації, базовій школі для навчання дебатам у Дніпрі - Гімназії № 12. Крім того, важливим кроком у визнанні нашої діяльності є розрочата співпраця з Інститутом Педагогіки Академії педагогічних наук України.

Сьогдні дебати - це вже не тільки навчання молоді, це можливість започаткування дискусіїї у громаді про найважливіші питання, це вміння домовлятися, вести переговори та вибудовувати кроки до порозуміння політикам всіх рівнів.

Член правління Громадської організації «Майдан Січеслав-Дніпро» Вероніка Коміссар про дебатний захід говорить: «Дебатний турнір – це неймовірне поєднання розуму, сміливості та перемоги, бо всі дебатери-школярі обравши собі такий напрям розвитку в е переможці, незалежно від результатів турніру».  Детальніше тут:

​Дев'ятий всеукраїнський дебатний турнір для школярів Dnipro Open 2017 вже в котрий раз проходив при сприянні Дніпропетровської обласної адміністрації та завдяки особистій підтримці Резніченка Валентина Михайловича.

 

Результати турніру:

Переможцями у трьох треках стали:

  • старша ліга, 9-11 класи, україномовний трек

 

У фіналі зустрілися команди: збірна команда з м. Бердянська та СЗШ №123 м. Дніпра (тренерки – Масютіна Марина та Нетьосова Світлана). Перемогла збірна команда з м. Бердянська - Кравченко Дар'я, Пельтек Давід, Татарікова Ангеліна.

 

  • молодша ліга, 6-9 класи, україномовних трек

У фіналі зустрілися команди: НВК №139, м. Дніпра та НВК №136, м. Дніпра (тренерки - Перетятько Наталія та Ярмоленко Тетяна). Перемогла команда з м. Дніпра, НВК №136 – Мерінцова Анна, Ковальчук Марина, Безбородько Юлія.

 

  • англомовний трек, 9-11 класи, 

У фіналі зустрілися команди: ССЗШ №9, м. Дніпра та приватної школи «Афіни», м. Києва, (тренерки – Давлєтова Людмила та Ярослава Осипчук). Перемогла команда ССЗШ №9, м. Дніпра - Малашенко Валерія, Журавльов Єгор та Левчук Дмитро.

 

  • Перехідна медаль IDEA завоювала найкращий спікер турніру - Малашенко Валерія, м. Дніпро, ССЗШ №9.

Громадська організація "Нове бачення" дякує всім учасникам з Бердянська, Запоріжжя, Кривого Рогу, Одеси, Тернополя, Києва, с. Розсошенці, Полтавської області, с. Раївки, Синельниковського району Дніпропетровської області, м. Новоукраїнки, Кіровоградської області, Черкас та Дніпра за енергію, прагнення інтелектуального розвитку та бажання вносити свій власний вклад у створення інноваційної освіти.

Про Dnipro Open 2017 можна знайти інформацію:

Дебатний турнір для школярів Dnipro Open 2017 - ТКУМА.

 

Їхня зброя – слово: у ДніпроОДА пройшов фінал дебатного турніру для школярів Dnipro Open 2017 - ДніпроОДА.

Их оружие - слово: в ДнепрОГА прошел финал дебатного турнира для школьников Dnipro Open 2017 - ИА «МОСТ-ДНЕПР»​.

Дебатний рух в Україні - Вчителі за демократію.

В Дніпрі відгримів всеукраїнський дебатний турнір Dnipro OPEN 2017 - «Майдан Січеслав-Дніпро». 

 

Новини Бердянська - відео

Бердянские дебатеры вернулись с очень хорошими результатами с турнира «Dnipro Open 2017» - Бердянск 24.

 

Гімназія № 136 у Дев’ятому міжнародному дебатному турнірі «Dnipro Open 2017» - тут.

Dnipro  Open 2017 завершено

Д'евятий всеукраїнський дебатний турнір для школярів Dnipro Open 2017 Debate Tournament проходив у Дніпрі з 24 по 26 лютого 2017 року.

 

Відкриття турніру Dnipro  Open відбулося 24 лютого 2017 року у приміщенні культурного центру «Менора».  В перший день турніру на базі Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума» і музею «Пам'ять єврейського народу та Голокост в Україні» відбулися екскурсії для учасників по музею Голокосту. Перші майстерні провели співробітники Інституту «Ткума»: Єгор Врадій і Денис Шаталов співробітники Музею, кандидати історичних наук.

Ігор Щупак,  докторант ЗНУ та директор Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума» і музею «Пам'ять єврейського народу та Голокост в Україні» провів діалог з колегами-педагогами і майстерню для вчителів "Історія та сучасність. Моральний вибір у період Голокосту". В ході заняття він говорив, що методи із знищення особистості людини, які запроваджували нацисти у концтаборах, знайшли відлуння в радянській системі "комуністичного виховання" - починаючи від піонерських таборів; придушення особистості іноді використовують начальники щодо підлеглих, а ще страшніше - батьки щодо дітей...Але він вбачає перспективи в дебатній діяльності, бо Школа дебатів допомагає навчитись відстоюванню своєї точки зору, і своєї гідності.
Ігор Щупак висловив подяку вчителям-ентузіастам, які витрачають свій власний час і сили на те, щоб сформувати особистості, які здатні відстоювати свої права.

Громадська організація «Нове бачення» висловлює подяку всім учасникам за натхнення, енергію та особисті досягнення! Вміння переконувати та аргументувати - одне з найважливіших умінь 21 століття. Не зважаючи на те, що публічним виступам навчали ще у Стародавній Греції, саме сьогодні вміння ефективно спілкуватися та працювати з великими обсягами інформації залишається важливою компетенцією для формування громадянської позиції молоді.

Dnipro Open - це не тільки навчання дебатам, це площадка для спілкування з провідними лідерами в галузі освіти, можливість обмінювати новими знаннями та практиками. За період турніру було проведено 20 майстерень для учасників, серед них п'ять англомовних, п'ять відбіркових раундів, полуфінали та три фінали! У заході брало участь 32 команди з різних міст України. В ході турніру учасники змогли подолати власні сумніви, страх публічних виступів та підвищити самооцінку, змогли почути коментарі та поради дорослих і знайти серед них підтримку.

 

Переможцями у трьох треках стали:

  • старша ліга, 9-11 класи, україномовний трек, - збірну команду з м. Бердянська;

  • молодша ліга, 6-9 класи, україномовних трек, - команда з м. Дніпра, НВК №136;

  • англомовний трек, 9-11 класи, - ССЗШ №9, м. Дніпра.

Перехідна медаль IDEA завоювала найкращий спікер турніру - Малашенко Валерія, м. Дніпро, ССЗШ №9.

Громадська організація "Нове бачення" дякує партнерам з Українського інституту вивчення Голокосту "Ткума", з Інституту педагогіки Академії педагогічних наук України, ГО "Майдан Січеслав-Дніпро", УДЦ "Молода гвардія", м. Одеса, учасникам з Бердянська, Запоріжжя, Кривого Рогу, Одеси, Тернополя, Києва, с. Розсошенці, Полтавської області, с. Раївки, Синельниковського району Дніпропетровської області, м. Новоукраїнки, Кіровоградської області, Черкас та Дніпра.

Дев'ятий всеукраїнський дебатний турнір для школярів Dnipro Open 2017 вже в котрий раз проходив за підтримки Дніпропетровської обласної адміністрації. Дякуючи особистому сприянню Резніченка Валентина Михайловича фінал турніру став можливим у приміщенні Дніпропетровської ОДА. Фінали найавторитетніших дебатних турнірів лунають у парламентах європейських столиць. Тепер і в Україні це стає реальністю.

Запрошуємо на Dnipro Open 2017

Громадська організація «Нове бачення» разом з Українським інститутом вивчення Голокосту «Ткума» та за підтримки Дніпропетровської облдержадміністрації запрошує навчальні заклади України та зарубіжних країн узяти участь у Дев’ятому міжнародному дебатному турнірі для учнів середніх та старших класів «Dnipro Open 2017».

Загальна тема  турніру 2017: «Демократія, права людини та багатокультурність. Історія та сучасність. Моральний вибір у період Голокосту». Участь школярів у заході передбачає можливість познайомитися з базовими поняттями демократії, зрозуміти, що таке толерантність та знаходити кроки до порозуміння у сучасному світі.

Теми відкритого дебатного турніру для школярів DNIPRO OPEN 2017

Старша ліга – 9-11 класи:

  • Україномовний трек:

1. Формат Карла Поппера з полісі кейсом: «Наш проект зможе вирішити соціальну проблему міста Дніпра».

2. Всесвітній формат шкільних дебатів:  «Спостерігачів (bystanders) можна вважати співучасниками Голокосту».

 

  • Англомовний трек:

1. Всесвітній формат шкільних дебатів:

«Andriy Sheptytsky must be recognized as Righteous Among the Nations».

«Андрій Шептицький має бути визнаний Праведником народів світу».

2. Всесвітній формат шкільних дебатів:

«Creating hubs promotes investment attractiveness of the city».

«Створення хабів сприяє інвестиційній привабливості міста».

 

Молодша ліга – 6-9 класи:

  • Україномовний трек:

1. Формат Карла Поппера:  «Андрій Шептицький має бути визнаний Праведником народів світу».

2. Формат Карла Поппера: «Діти з особливими потребами мають навчатися в загальноосвітній школі».

Дебатний захід Dnipro Open 2017 для учнів середніх шкіл та студентів відбудеться у м. Дніпрі з 24 по 26 лютого 2017 року за стандартами міжнародної дебатної освітньої асоціації „IDEA”. Відкриття турніру планується у Культурному центрі «Менора», де передбачаються екскурсії по музею Голокосту, майстерні відомих експертів з дебатних та тьюторських технологій, критичного мислення, круглий стіл з інноваційних методів навчання. Дебати будуть відбуватися українською та англійською мовами. В рамках турніру буде проведено 5 відбіркових раундів, півфінал та фінал.

 

Дебатний турнір для школярів Dnipro Open 2017 спрямований на розвиток інтелектуальних здібностей та виховання активних громадян. Дебати розвивають критичне мислення, формують  навички переконливої аргументації, публічних виступів, розвивають усне та письмове мовлення, сприяють ефективному спілкуванню.

Реєстраційна заявка знаходиться за посиланням: тут

bottom of page